インバウンド プロモーション
INBOUND PROMOTION
インバウンドプロモーションにお困りではありませんか?
お客様のKPI実現を目指し、最適なソリューションをご提供します。
Are you not sure about your inbound promotion strategy?
Bullseye has the best solutions for meeting your KPI.
近年、訪日外国人の多様化が進み、国や地域に合わせた戦略的なプロモーションが必要になってきております。 弊社では、インバウンドプロモーションにいち早く着目し、注力してきた実績を活かして、国や地域に応じた「旅前」「旅中」「旅後」をカバーする豊富なメニューを取り揃え、企画提案から実施までワンストップでプロモーションをサポートします。 The backgrounds of foreigners visiting Japan over the last few years have become increasingly diverse, and this means that companies now need strategic marketing that can target specific countries and regions. Bullseye has taken the lead in creating inbound promotions by taking full advantage of our expertise, experience, and accomplishments to provide support organized around a “pre-travel,” “during-travel,” and “post-travel” menu covering everything from the initial plan to final execution.
○ 実施事例Case Examples
ZENITH
1865年創業のスイスのラグジュアリー腕時計ブランド「ZENITH」が銀座三越で最新コレクションのポップアップストアを開催。期間中、中国人インフルエンサー男女3名に来店してもらい、中国版Instagramと言われる「RED(小紅書)」などのSNSにブランドおよび商品紹介を配信。 Zenith, the Swiss luxury wristwatch brand founded in 1865, opened up a popup shop in Ginza Mitsukoshi featuring their latest collection. During the promotion three Chinese influencers visited the shop as part of a promotion of the brand and its products on social media, including RED, a social media platform known as the Chinese Instagram.
費用対効果
約900%達成!
Cost
effectiveness
as much
as 900%!
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COACH
アメリカのライフスタイルブランド「COACH」が原宿で開催したポップアップストアに、中国人インフルエンサーをお招きし、コーチのアイコンキャラクターとして愛され続けている恐竜 の"Rexy (レキシー) "をモチーフにした「COACH Rexyシリーズ」のPR投稿をWeiboとInstagramにて実施。 Chinese influencers were invited to appear at a popup shop opened by Coach, the American lifestyle brand, in Harajuku, Tokyo. The influencers took part in promotions for the Coach Rexy Series featuring popular brand icon Rexy the dinosaur that were distributed on Weibo and Instagram.
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BEAMS
インバウンド需要に対して、台湾と香港を中心とした訪日客の来店促進を狙うと共に、現地店舗やブランド認知を向上させるため、4人のKOLを起用し、それぞれYouTubeにて記事投稿を実施。 Four prominent YouTubers were invited for a promotion of Japan’s famous select shop BEAMS targeting foreign visitors from Taiwan and Hong Kong. The promotion distributed carefully produced videos of the YouTubers visiting BEAMS shops around Tokyo, including BEAMS JAPAN, the brand’s flagship store located in Shinjuku, where they promoted various products, including new items, catalog items, and items that they personally recommend.
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SKYTREK
最新鋭の小型航空機のチャーターサービスを行うSKY TREK が、インバウンドプロモーション施策として、ガイドブック「地球の歩き方」が訪日観光客向けに配信するWEBメディア「Good Luck Trip」と、ガイドブック「東京名品淘」でもタイアップ記事を掲載。 As part of the inbound promotion for the cutting-edge small aircraft charter service Sky Trek, their services were featured on Japan Luxe Shopping, which is part of the Chikyu no Arukikata’s Good Luck Trip travel guide web series aimed at tourists visiting Japan.
○「旅マエ」 「旅ナカ」 「旅アト」 の接触 ポイント Bullseye understands tourists’ pre-, during-, and post-trip activities and
proposes optimal promotion plans for a target product
旅行の各フェーズによって観光客の行動やニーズ、接触メディアも異なるため、その動向を把握し、それぞれの時期に適切なプロモーションを展開することが重要です。 旅行者の関心を引き、旅行体験を充実させ、再訪や新たな顧客獲得へと繋げる施策をご提案します。 Since traveler behavior and needs and the contact media differ depending on the phase of travel, it is important to understand how these phases are distinct from one another so that effective promotions can be developed for each one. Our promotions aim to capture the attention of travelers and provide a complete travel experience, and they also aim to encourage future visits and customer acquisition.
○ BULLSのインバウンドサービスAbout the Bullseye inbound promotion service
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越境ECCross-border
E-commerce全世界で急速に成長している、国境を超えたオンライン取引の「越境EC」は、近年、日本でも海外との取引が増加し、活発な市場へと成長しています。弊社では、新たな販路開拓として導入をご検討されているクライアントのサポートをしています。 With the worldwide and rapid growth of cross-border e-commerce, transactions conducted between overseas and Japan are also growing into a vibrant market. Bullseye is dedicated to helping clients who are thinking about entering this new and growing market.
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インバウンド
広告出稿Inbound ad
Placement弊社では、これまでのインバウンドプロモーションサービスを通して、多種多様なパートナー会社と連携しています。そのノウハウを活かし、クライアントのKPIや予算に応じて、ターゲットの行動やニーズに最適なメディアをアレンジします。Bullseye’s past inbound promotion services include collaborations with a wide array of partner companies. We apply our expertise to arranging the media partnership most effective for reaching the client’s target and tailored to their KPI and budget.
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インフルエンサー
プロモーションInfluencer
Promotionsインフルエンサーの影響力を借りて、製品やサービス情報を拡散します。ユーザーへ自然な形でメッセージを伝えることで、ブランド認知度やイメージを向上させ、販売促進に貢献します。効果的な宣伝手段として非常に強力なツールとなっています。 We use the reach of popular influencers to publicize products and services. Conveying messages to consumers in a natural manner raises brand recognition and burnishes image and contributes to sales. This extremely strong sales tool produces effective advertising.
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デジタル広告・
SNS管理Digital ads,
SNS Managementリスティング広告や、ディスプレイ広告、SNS広告などを活用し、企業やブランドの認知度を高め、顧客との接触機会増加を図るマーケティング活動を支援します。また、SNSアカウントの開設から運用までも一気通貫で行います。 Using product listing ads, display ads, SNS ads, and the like, we support marketing aimed at enhancing company and brand recognition and increasing customer points of contact. What’s more, we provide comprehensive SNS account support, from set up to operation.
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オリジナルメディアOriginal Media
インバウンドビジネスを手掛ける学研ホールディングス傘下の(株)地球の歩き方が発信・発行する、訪日観光客向けメディア「GLT×日本名品淘」の総合パートナーとして広告販売を独占で担当しています。特に東アジア圏への訴求に欠かせない媒体です。 Bullseye is a comprehensive partner exclusively in charge of advertising sales for the Good Luck Trip-Japan Luxe Shopping media promotion targeting tourists visiting Japan distributed by inbound promotion specialist and Gakken Holdings subsidiary Chikyu Arukikata. This media is especially vital for reaching customers in East Asia.
越境ECCross-border
E-commerce
WeChatのミニプログラムを利用し、
中国での越境ECサービスの開設・
運用・決済・物流・現地プロモーションまでを、
ワンストップで支援・サポートします。
We use WeChat’s Mini Program to
provide our clients one-stop support,
from launch, operation, and payment to
distribution and local promotions.
中国での越境ECサービスの開設・
運用・決済・物流・現地プロモーションまでを、
ワンストップで支援・サポートします。
provide our clients one-stop support,
from launch, operation, and payment to
distribution and local promotions.
WeChatのミニプログラムとはメッセージアプリWeChat内で利用できるプログラムのことです。周辺案内や、予約、決済、ナビなど、様々なサービスを一つのアプリで完結でき、中国での生活に欠かせないツールです。外国企業による越境ECへの参入も盛んで、多くの消費者がWeChatを通じて商品を購入し、海外のオンラインショッピングサイトと取引しています。WeChat Mini Program is a framework for developing programs that can run in the WeChat message app. Bringing together area guides, reservations, navigation, and everything else into a single app, Mini Program is an essential tool for daily life in China. Numerous overseas businesses are entering the cross-border e-commerce market, and millions of consumers purchase products and conduct transactions with oversees shopping sites through WeChat.
メッセージアプリ WeChat is China’s most
popular message app
○ お問い合わせ先Contact
株式会社ブルズアイ コミュニケーションズ
E-MAIL: bulls_news@bullseyecom.co.jp
〒104-0042東京都中央区入船2-3-7
築地エー・アイ・ユービル7F
TEL: 03-6275-2756
当サイトにご掲載していないプロモーションメニューを多数ご用意しておりますので、是非お気軽にお問い合わせください。
BULLSEYE COMMUNICATIONS INC.
E-MAIL: bulls_news@bullseyecom.co.jp
TEL: 03-6275-2756
We also offer a wide variety of promotional services not mentioned here. Please feel free to contact us.